måndag 22 september 2008

Får man skylla sig själv

"Man ser det man vill se", det har jag hört många gånger. Det jag ofta ser, är inte bra, vilket jag inte mår bra över ibland, får jag skylla mig själv då, ifall jag nu ser "fel". Fattar ni vart jag vill komma? Får man skylla sig själv över sin egen hälsa för att man inte "ser" det som kanske är sant, det bra alltså. Som jag skrivit för några månader sen, varför inte bara glömma bort att man är olycklig, då är man ju lycklig. Får man skylla sig själv för att man inte gömmer "alla" känslor och mår dåligt, eller är det något vi inte kan rå för. För det går, att tränga bort menar jag, men vissa kanske inte orkar, därav olycka. Man blir deprimerad av att läsa min blogg, och vet inte varför jag skriver sådana här inlägg.. mest för att få ut alla tankar som snurrar i huvudet ;P
-I still haven't found what I'm looking found

Inga kommentarer: