måndag 11 augusti 2008

11 augusti

Hej! Igår fyllde jag 18 år, var ju en upplevelse. Jag och Emma satt och fikade och käkade godmat med morsan och alla.. mm GOTT! Sen så gick vi till Shell för att köpa gotta, blev en påse popcorn-påse för mig och två smågodisar för Emma. Sen så såg vi "Hancock" den var jävligt bra.. sen såg vi nog världens oseriösaste film "Young people fucking" haha fyfan. Sen så somnade vi sent efter att ha småpratat osv. Idag så har jag och Emma varit på stan en sväng, jag var förbi banken för att sätta in min lön, och sen for vi och köpte hårfärg,, men slutade med att jag fick hårfärgen av Lena för att jag fyllt år (: Tack så hemskt mycket. Sen så for vi och köpte mjölk osv.. Sen gick vi på Jeans Terminalen för att söka byxor.. hittade ett par svarta som jag tyckte om. Helt otroligt.. Sen nu har jag och Emma färgat mitt hår och det blev jätte fint (Y) tack Emma
-In love with a girl

Inga kommentarer: